search
menu
person

NEWS AND UDATES


16:26
משרות במועדון החשפנות

עבודה במועדון חשפנות יכולה להיות חוויה מהנה ומעצימה. אתה זוכה להכיר אנשים חדשים, להרוויח כסף טוב ויש לך הזדמנות לחקור את המיניות שלך.

בחלק זה אדבר על המשרות השונות הקיימות במועדון החשפנות. עבודות אלה נעות בין רקדנים אקזוטיים לברמנים ומנהלים. אציין גם כמה מהיתרונות של עבודה במועדון חשפנות וכן כמה מהחסרונות הכרוכים בהזדמנויות תעסוקה מסוג זה.

העבודה הראשונה שזמינה היא להיות רקדן אקזוטי. כרקדן אקזוטי משלמים לך על כל ריקוד שאתה עושה על הבמה או בדוכנים פרטיים עם לקוחות שהעניקו לך טיפ מראש לריקוד או אינטראקציה אינטימית יותר איתם מחוץ לשעות העבודה. משך המשמרת שלך יכול להשתנות בהתאם למספר הלקוחות שנכנסים ואם הם נותנים לך טיפ מספיק טוב כדי להישאר איתם זמן רב יותר על הבמה או בתא פרטי. חסרון אחד בעבודה זו הוא שהיא יכולה להיות מאוד מכבידה מבחינה נפשית ופיזית

חלק זה יחקור את סוגי המשרות השונים במועדון החשפנות. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Kfar-Saba.php

העבודה הראשונה היא ברמן. ברמנים אחראים על ערבוב והגשת משקאות ללקוחות. כמו כן, עליהם לפקוח עין על הלקוחות והתנהגותם, וכן לוודא שיש להם מספיק כסף לשלם עבור המשקאות שלהם.

העבודה השנייה היא שרת. השרתים אחראים לקבל הזמנות מלקוחות ולמסור אותן אליהם. הם חייבים גם להיות מסוגלים לנקות אחרי עצמם כשהם מסיימים עם שולחן, מה שיכול לכלול דברים כמו ניגוב שולחנות, שטיפת כלים או פינוי כוסות ריקות מהשולחנות.

העבודה השלישית היא עוזרת רקדנית (המכונה גם "רקדן אקזוטי"). עוזרי הרקדנים עוזרים לרקדנים בכך שהם מלבישים אותם בתחפושות ומכינים אותם להופעותיהם על הבמה; הם עשויים גם לעזור לרקדנים להחליף בגדים בין סטים או הופעות במהלך ההפסקות שלהם; עוזרי רקדנים מסוימים עשויים אפילו לעזור לרקדנים לטפל במשימות אחרות כגון

תעשיית מועדוני החשפנות פורחת וצפוי להניב הכנסות של 3.1 מיליארד דולר השנה. הענף נשלט ברובו על ידי נשים, ויש הרבה משרות זמינות לנשים במועדון החשפנות.

חלק מהמשרות הזמינות לנשים במועדון החשפנות הן:

- מלצרית: המלצריות מגישות אוכל ושתייה ללקוחות במועדון, ולרוב לובשות תלבושות צנומות.

- רקדנית: רקדנים מופיעים על הבמה או יוצאים לקהל לרקוד עם לקוחות.

- ברמן: ברמנים מגישים משקאות ללקוחות במועדון.

- מנהל: מנהלים דואגים לכל מה שקורה מאחורי הקלעים, כמו לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה במשמרת, גיוס עובדים חדשים ותזמון משמרות.

- מקדם: יזמים מקדמים אירועים במועדונים ובמקומות אחרים וכן מוכרים כרטיסים לאנשים שרוצים ללכת לראות הופעה שם.

Просмотров: 82 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar