search
menu
person

NEWS AND UDATES


עיסוי טנטרה לנשים הוא סוג של עבודת גוף חושנית המשתמשת באנרגיה של הגוף עצמו כדי לפתוח ולאזן את שבע הצ'אקרות.

נשים יכולות לחוות תחושה של הערכה עצמית מוגברת, העצמה ואינטימיות מעיסוי מסוג זה.

עיסוי טנטרה לנשים הוא סוג של עבודת גוף חושנית המשתמשת באנרגיה של הגוף עצמו כדי לפתוח ולאזן את שבע הצ'אקרות. נשים יכולות לחוות תחושה של הערכה עצמית מוגברת, העצמה ואינטימיות מעיסוי מסוג זה.

עיסוי טנטרה לנשים הוא סוג של עיסוי המשמש להרפיית הגוף והנפש. אומרים שהוא מאוד טיפולי וניתן להשתמש בו כדי להקל על מתח, חרדה, דיכאון ועוד.

המטפל ישתמש בכפות הידיים, האמות, המרפקים, הברכיים והרגליים כדי להפעיל לחץ על אזורים מסוימים בגוף. סוג זה של עיסוי כולל גם נגיעות או ליטופים חושניים על מנת לעזור לאדם להירגע עוד יותר.

עיסוי טנטרה לנשים ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: indyn034be | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עבודה במועדון חשפנות יכולה להיות חוויה מהנה ומעצימה. אתה זוכה להכיר אנשים חדשים, להרוויח כסף טוב ויש לך הזדמנות לחקור את המיניות שלך.

בחלק זה אדבר על המשרות השונות הקיימות במועדון החשפנות. עבודות אלה נעות בין רקדנים אקזוטיים לברמנים ומנהלים. אציין גם כמה מהיתרונות של עבודה במועדון חשפנות וכן כמה מהחסרונות הכרוכים בהזדמנויות תעסוקה מסוג זה.

העבודה הראשונה שזמינה היא להיות רקדן אקזוטי. כרקדן אקזוטי משלמים לך על כל ריקוד שאתה עושה על הבמה או בדוכנים פרטיים עם לקוחות שהעניקו לך טיפ מראש לריקוד או אינטראקציה אינטימית יותר איתם מחוץ לשעות העבודה. משך המשמרת שלך יכול להשתנות בהתאם למספר הלקוחות שנכנסים ואם הם נותנים לך טיפ מספיק טוב כדי להישאר איתם זמן רב יותר על הבמה או בתא פרטי. חסרון אחד בעבודה זו הוא שהיא יכולה להיות מאוד מכבידה מבחינה נפשית ופיזית

חלק זה יחקור את סוגי המשרות השונים במועדון החשפנות. ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: indyn034be | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

מועדוני חשפנות הם מקומות שבהם אנשים הולכים לראות נשים מורידות את בגדיהן.

אבל, מה הופך מועדון חשפנות אחד לטוב יותר מאחר?

איך מוצאים את מועדון החשפנות הטוב ביותר?

זה לא קל כמו שזה נשמע. ישנם סוגים רבים ושונים של מועדונים ולכל אחד מהם אווירה ורמת שירות שונה. מועדוני חשפנות נעים ממוסדות גדולים ויוקרתיים ועד למפרקים שכונתיים קטנים ונמוכים. חלקם דומים יותר למועדוני לילה עם רחבת ריקודים ודי ג'יי בעוד שאחרים עשויים להיות יותר כמו ברים עם במה בפינה. חלקם מתמחים בסוגים מסוימים של בידור כמו BDSM או קינק בעוד שאחרים עשויים להתמקד במופעי חשפנות מסורתיים יותר.

דבר אחד בטוח: אין מקום "הכי טוב" ללכת אליו כי לכל אחד יש העדפות משלו ולכולנו יש טעם שונה!

מועדון החשפנות הטוב ביותר אינו עניין של דעה. זה עניין של העדפה. ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: indyn034be | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)