search
menu
person

NEWS AND UDATES


09:45
טיפים לתוכן: מדוע החסות יכול סוף סוף לאבד את ההתלהבות לך?

התיאור הוא אורח חיים. אתה חייב למצוא את התפקיד שלך מתחילתו ועד סופו. ייתכן כי כמה בנות לא נכונות, מאמינים כי הוא די שולט על אמנות הפיתוי וללכוד את המיקום של נותן החסות, ולאחר מכן הכל סוף סוף ללכת כמו שמן. זה אפילו עבור מסד הנתונים של חומרה בשבילך, זה בכלל לא אומר שהם יושקו בסוף החיים שלך. גברים מאבדים במהירות את ההתלהבות של הנציגים, כמו כולם יודעים, יחסי מין חלשים. יש לומר כי, בפרט, אם הם סוף סוף לאשר הרבה טעויות.

התוכן הוא כל הזמן חייב להיות תלוי לא להירגע גם כאשר אדם כנראה על וו. בואו נראה, בגלל מה הנציגים, כמו אנשים רגילים להביע, הרצפה החזקה מאבדת באופן מסורתי לנשים.

התוכן המוגמר עבור כמה אנשים חושבים שזה מסתכל

זה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הסיבה הטיפשית ביותר, בסוף, לקריסה. כולם יודעים שהתוכן אינו זר לכך, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, הטעות של האישה הרגילה. זה הולך כמו אישה להתחתן, היא, כדי לשים אותה מעט, מפסיק את הדרך שבה רובנו צריכים לומר, להסתכל, כי יותר כאילו הוא לא הגיוני לרתק את הנציגים קומה חזקה - המטרה היא להגיע. גם לבוא תוכן. כאישה, לבסוף, מוצאת חסות, היא מרגיעה:

  • מפסיק מבחינה מינית בסוף, שמלה;
  • הזנחה איפור;
  • לא משלמים איך כולם אומרים, מדכא את כספית של ספורט ומעמד של דמות.
  • זוהי טעות גדולה מכמה סיבות. ב -1, המקרה עם נותן החסות יכול להיות קטן מאוד, ולאחר מכן תצטרך להיות, כדי למצוא את הבוס האחרון. זה אומר כי "הטובין" צריך להיות כל הזמן. לשים לב לעובדה כי, ב 2, אם מצאת חסות, אין זה סיבה לסמן לטפל איך המוסד חייב לבוא לידי ביטוי. להיפך, יש צורך להיות, לעשות את זה עם הקנאות הכפולה, כך, כמו כולם יודעים, האיש שלך לא "להסתכל מסביב". יש לומר כי התוכן הוא כל הזמן מחויב להיות הטוב ביותר של הטוב ביותר. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה שאתה יכול לשרוד בקריטריונים התחרותיים הגבוהים ביותר.

    התוכן חייב להביא רק רגשות חיוביים

    שום דבר לא כל כך ניכוי גבר כמו הגברת הלא מסודרת לנצח. התוכן חייב להבין כי זה לא בן זוג. זה לא סוד שאף אחד ייבנה על החומר, לא על הבסיס החושני, אבל כמו כולם יודעים, ולכן הם חייבים להוריד את הזכויות, כדי לארגן את ההיסטריה, זה פשוט לא הזכות להראות את חוסר שביעות רצונם.

    נערות ליווי בחיפה

    האישה הבוס לא תשלם לנצח, לשים אותה מעט, לשלם לה. אם אתה, הוא נעלב שהוא איחר, אז להשאיר אותו לעצמי. בנוסף, אי אפשר להפגין אי שביעות רצון מתנות או איך אתה מבלה יחד. זה אפשרי כי האיש רוצה לפגוש גברת מאושרת ואת הרעיון של תוכן - לשחק חסות. זה כמה מאיתנו אומר כל הזמן, ביחסים היומי אתה יכול למצוא פרידה, אבל לא כאן. התוכן הוא שהתוכן הוא מקצוע. יש צורך להדגיש את מה שהעבודה האמיתית היא כל הזמן אומרת, אשר אישה מאז שהוא מקבל כספים, ולכן מעת לעת, אתה חייב, בסופו של דבר, לדבר ואפילו זה לא, לצוד.

    התוכן אינו חייב להיות "גם" ביחסים

    אי אפשר לאפשר את נותנת החסות של כל הלילה. אדם חייב תמיד להישאר "קצת רעב" במונחים של רגשות וזיכרונות. אולי העובדה שזה לא צריך להיות מספיק. זה רק במקרה זה, הפגישות שלך יהיה רצוי מאוד ואת נותני החסות אינו מתמודד עם ההתלהבות שלך.

    להגיע זה פשוט מאוד. זה הכרחי כפי שאנו אומרים, לא "מטפס לתוך בקבוק". זה לא שווה לפגוש את היוזמה שלו, זה לא הכרחי, באופן כללי, להציע תאריך כל לילה. מעת לעת (אם חסות היא נורמלית על זה), אתה יכול אפילו לפספס כמה תאריכים. זה הולך לבד כאשר אתה לא רואה, אתה לא צריך לקבל משועמם SMS, כמו אנשים השתמשו בו כדי להביע, שיחות טלפון. צריך לתת לאדם הזדמנות להירגע ולקבל משועמם.

    התוכן חייב להיות נוצר על משפט כזה כי "אני עצמי"

    סיבה נוספת למה גברים במהירות לאבד התלהבות לגברות - עצמאות מופרזת. תארו לעצמכם עובדה אחת שעבורו נציג, כל כך הרבה אקספרס, הרצפה החזקה קרובה, כי אנשים משמשים להביע, מיוחד, אשר מתנגד לחלוטין לכל זה לא בהכרח צריך את זה. יש צורך להדגיש אילו גברים, כולל נותני חסות, מחכים לכל מערכות היחסים. זה ממש נחמד להיות כמה אנשים חושבים שימושי עבור כל אחד, כדי לספק עזרה משולבת וליצור עיניים מעריץ על הבלוגר.

    חזק ועצמאי - זה רחוק מן המאפיינים האלה הדרושים להחזיק. להיפך, יש צורך להיות חלש, שברירי, וכמו שכולם יודעים, נשית. כל דבר מוזר, אבל האיש אי פעם, הוא התבלבל על ידי ההתלהבות של האדם, מי נחוץ, כדי להגן עליו ולעזור לו. אמנם זה צריך את זה, זה יהיה שם (עם צירוף המקרים של הנותרים הסיבות, כמובן).

    עכשיו אתה יודע איך אתה צריך להתנהג, כך נותן חסות לא לאבד את ההתלהבות לך. למעשה, אין שום דבר מסובך. פשוט לא לשכוח כי התוכן לא יכול להיות רגוע. לאחר שנה, ללא 5 שנים של יחסים.

    Просмотров: 98 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar