search
menu
person

NEWS AND UDATES


17:22
מפגש צילום על המרפסת בדובאי הסתובב בשערורייה הבינלאומית

בסוף השבוע שעבר הופיעו תמונות פרובוקטיביות וסרטונים פרובוקטיביים, שעליו קבוצה של בנות יפות של תלבושת סלאבית מציבה צלם במרפסת של אחד המלונות בדובאי. הסרטון הוסר מהמרפסת הסמוכה. עם זאת, כיף נמשך זמן קצר. המשטרה המקומית הגיבה במהירות רבה, וכל הבנות יחד עם המארגן לכאורה של צילום צילום נעצרו עד הנסיבות להבהיר. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

שמועות רבות כבר הופיעו ברשת, על מצב זה. איפשהו הם כותבים כי העצורים היו בערך ארבעים וביניהם יש רוסים ואזרח ממדינות אחרות של חברי העמים. עם זאת, מידע זה לא אושר. בהירות הקונסוליה הבהיר כי 12 הנאשמים של התיק נעצרו, ו -11 מהם הם אזרחי אוקראינה, ולא היו בנות מרוסיה בכלל. חדשות זה גרמו לא שביעות רצון לציבור. המשטרה המקומית עבדה מאוד באופן סלקטיבי ולא כל המשתתפים של צילום שערורייתי להכות את המעצר. תמונה ווידאו נראה בבירור כי היו הרבה יותר נציגים של הרצפה היפה על המרפסת.

ראוי לציין כי אדם אחד מופיע בין העצורים. הוא כנראה צלם ומארגן של פעולה זו.

מי פירסם וידאו

התקשורת הבזיקה את המידע שהוידאו פורסם על הרשתות החברתיות של מסתיימות אלכסיי. זוהי איש עסקים רוסי בתחום טכנולוגיות ה- IT, הוא גם מייסד המבקר. מספרו היה הסמוך. מן המרפסת שלו, הוא ראה מושב צילום ארוטי והחליט לירות בכל זה על המצלמה. מקורות לא מציינים אם איש עסקים היה מעורב במצב זה והאם הוא הוציא השתתפות בפה זו. עם זאת, שירות העיתונות של acta מכחיש באופן מוחלט את המעורבות של המייסד עבור photet ארוטי.

במקביל, גם הקצוות נעצרו. אבל בשבילו כבר נכנס. מושל אזור Ivanovo דיבר כמגן. העובדה היא שנוכבת ונרשמת בעיר איבנובו. סטניסלב Voskresensky אמר כי הקצוות היו רק עד של האירוע ואין לו שום דבר.

דעת קהל

שירותי נפט אירופה, מנכ"ל, ג'ייניאר, העיר על המצב: "למרות שהדובאי הוא החופשי ביותר מכל הערים המוסלמיות, כזה אנטי מתאימים למסגרת מוסרית ומוסרית. במדינות מוסלמיות, אתה צריך לדבוק בכללי התנהגות מיוחדים: אתה לא יכול לקצב עם אלכוהול במורד הרחוב, כדי לחשוף כמה חלקים של הגוף. אסור בהחלט על פי חוק. יש לזכור כי בדובאי הרבה יותר חופש מאשר באזורים אחרים. לא לשווא במזרח התיכון הוא נקרא "גאה חטא". עם זאת, לכל דבר יש גבול.-

מה ידוע על בנות

על סוג הפעילות של הפעולה של המקרה אינה ידועה. אפשר רק להניח כי אלה היו מודלים או איסלס. דובאי לא קל להיחשב בירת ליווי. כדור זה כאן פשוט פורח. מאות ואפילו אלפי בנות ממדינות CIS מגיעים לעיר. התחרות על השוק היא רק ענק. כל הבנות חולמות על חיים מסוכנים ויחסים עם שיחי ערבי.

דובאי הוא מקום של בית גידול של גברים עשירים, אנשי עסקים ו expat. אמירות - אחת המדינות המעטות שבהן אתה יכול לבוא במהלך מגיפת Coronavirus. חקיקת מס רכה מושכת משקיעים ומומחים מתחום טכנולוגיות ה- IT. כל זה אירופאים צעירים ואמריקאים הזקוקים לחברה נשית. כן, והערבים המקומיים אינם מתעניינים פחות בפנאי עם נשים יפות. במיוחד הם אוהבים בנות של מראה סלאבית.

לכן הבנות ההמונים ללכת דובאי כדי להרוויח כסף גדול וקל על גברים עשירים. ניתן להניח כי צילום צילום הוחזק על מרפסת כלולה זו עבור האתר של כל סוכנות או משהו כזה.

מה יכול המצב לעטוף

למעשה, הכל יכול להסתיים יותר טוב. אם הצלם רצה כל כך להסיר נערות עירומות על רקע העיר, אז אפשר היה לעשות זאת מהחדר. עם זאת, בהתחשב בחלונות פנורמיים ענקיים, לא את העובדה שאף אחד לא שם לב.

עכשיו בנות במקרה הטוב ביותר לאיים על קנסות גדולים ואת הגירוש מן הארץ. ביחס לכמות ההתאוששות, הנתונים יהיו שונים. יש להניח שכל אחד מהם יצטרך לשלם מ -50 ל -300 אלף רובל. במקרה הגרוע ביותר, בנות ניתן לאכלו עד שישה חודשים. המארגן של הפגישה של צילום ארוטי מאיים גם על עונש גדול לתקופה של עד 1.5 שנים. יש לזכור כי בתי הכלא הערביים אינם מפוארים כל כך, למשל, בסקנדינביה. תנאים יש רק לעזאזל. כמו כן, המצב מסובך על ידי חום בלתי נסבל 50 מעלות.

עם זאת, בנות יש סיכוי לחנינה. העובדה היא כי ב -12 באפריל, חודש קדוש של רמדאן מגיע במדינות מוסלמיות. במקרה זה, כל הנאשמים של צילום שערורייתי פשוט לשלוח הביתה. זה נשאר כדי לקוות כי המצב ייפתר עם הפסדים מינימליים לבנות.

Просмотров: 423 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar