search
menu
person

NEWS AND UDATES


19:36
גוונים לעבודה בליווי - מידע לנערות

מה אתה יודע על עצירות? כנראה לראות את התמונות שלהם מוקף מותרות באינטגרם, אולי קיבל אפילו הצעות הצופים כדי לקבל עבודה פיצוי גבוה ללא ניסיון וחינוך, אם אתה מתקשר ברשתות חברתיות. ואולי אפילו עכשיו לשקול הצעות של סוכנויות ליווי, שכן אתה מעוניין בנושא זה. אבל לפני קבלת ההחלטה לעבוד בליווי, לגלות את כל הדקויות של המקצוע.

מהם שירותי ליווי

באופן רשמי, הסוכנויות עוסקות בבחירת בנות ללקוחות הזקוקים לוויה ליווי. הבקשה לשירותים אלה הופיעה לאחרונה כאשר גברים הפכו יוקרתי להופיע בחברה עם מודלים ארוכים. אנשי עסקים החלו ליצור קשר עם סוכנויות דוגמנות המחפשים רגליים ארוכות עם מי יהיה מצער להופיע באירוע הרשמי. אבל כל הדגמים לא הסכימו עם עבודה במשרה חלקית, אפילו לתשלום וצביע נדיב. לכן היו סוכנויות ליווי המייצרות קבוצה של בנות ללוות.

אבל במציאות, השירותים של מודלים ליווי אינם מוגבלים ללוות. לעתים קרובות יותר, אדם להזמין בנות יפות בשעות הפנאי. לכן, חשוב להשתחרר ולא לחוות מורכב אם אתה רוצה ללוות. כמובן, המודל המפורסם של כמה אוליגרכים ניתן להזמין רק כדי להפוך אותו עם זה על שותף אופנתי. אבל כאשר אתה רק התחיל את הקריירה שלך, אתה לא צריך לבחור הזמנות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

מאפייני רווחי ליווי

אם תשתף פעולה עם סוכנות ליווי, אין צורך להגדיר את עלות השירותים. מודלים ליווי מקבלים פחות תשלומי הוועדה. לקוחות מרוצים יכולים לעזוב ולתת עצות, אשר יהיה חלק משמעותי של ההכנסה.

ליווי עצמאי עצמם קיבעים. ואתה יכול לבקש סכום כזה שבו אתה מעריך את עצמך. אבל להתקין את הגבולות העליונים, במיוחד כאשר יש עדיין ניסיון קטן בליווי. אחרת, תישאר בכלל ללא פקודות בגלל תחרות גדולה בין הבריחה. עם זאת, לא לרדת לנישה הנמוכה ביותר. אם אתה מתקין שיעורי מינימום לשעה של שירות לקוחות, זה לא סביר לשים לב גברים עשירים. אתה מספק שירותים זולים.

רווחים יציבים יותר בחו"ל, אבל זה יהיה קשה לך להפריד אותך ללא סוכן. כדי לארגן עבודה בחו"ל, אתה צריך השקעה מרשימה: קבלת דרכון, ניירת ויזה, כרטיסי אוויר, השכרת שיכון. כן, ולמצוא אורחים במדינה לא ידועה יהיה קשה בהתחלה.

היזהר בעת בחירת סוכן. לעתים קרובות, הצופים יגייסו בנות לעבוד בבתי בושת המפורסמות על ידי סוכנויות ליווי בינלאומיות. פעם בכמה גרוטאות אסיה, זה יהיה קשה לך לצאת משם, במיוחד עד שאתה מבלה את הכספים שהושקעו בך. ואל תאמינו ההבטחות שתשולם במסדרון ולינה. כל הכסף שהשקיע לך תצטרך לפצות.

ליווי - בטיחות... למה רק ליווי...

הסלמה הם ממש ראויים, זה לא מיתוס. כבר בחודשים הראשונים של ליווי, תקבל 150-300 אלף. ואת ההתפתחות הבאה של הקריירה תלויה רק ​​על הכשרונות שלך ואת בוגרי הסיכויים. אולי תוכלו להכיר את האוליגארך שייקח אותך לתוכן. או להיות התמוטטות עלית, זמין רק לבחירה. תהיה לך הזדמנות כזאת, אבל אפשר להשיג את הפוטנציאל.

למה גברים בוחרים sampler

כל הבנות לא יכול להאמין חבר 'ה מוכנים לשלם כסף גדול עבור תחביב משותף כאשר יש כל כך הרבה בנות נגיש בקלות. אבל זכור כי אנשי עסקים הם אנשים עסוקים, ואין להם זמן להתחיל פגישה אקראית.

בנוסף, זמן הפנאי בילה עם ילדה אקראית יכול להוביל לתוצאות לא נעימות אם היא מחליטה במזומן עם סחיטה. כאשר הלקוח בוחר את המודל באמצעות סוכנות ליווי או משתמש בשירותים של אבולוציה עצמאית, הוא מסתמך על גילוי לא הדדי של הפרטים של הפגישה.

אם אתה עובד כרכוש, אין זה סביר שאתה רוצה להיות קרוב להכיר את הפרטים של המקצוע שלך. בנוסף, לא תהיה לך נקודות בשיר ללקוח - תוכלו להרוויח יותר ליווי ומוניטין במקרים אלה חשוב מאוד. אז, גברים מסכימים לשלם יותר כדי להגן על עצמם. ואפילו להיות לקוחות קבועים אם כולם מסודרים בשירות.

מהי הסכנה של עבודת אסקלופ

בנות רבות מפחדים להפוך מודלים ליווי בגלל ההסתברות לפגוש לקוח לא מספיק. למרות מקרים כאלה אפשריים, אבל זה לא הסכנה הגדולה ביותר. גרוע יותר את העובדה שאתה במהירות להתרגל חיים זוהרים ב מותרות, ערבים, בגדים יפים. ואתה מחליט כי שום דבר אחר בחיים האלה לא הכרחי כאשר אתה יכול להרוויח כסף בזמן בבידור, ליווי תחנות אורחים ומסיבות רועשות. אבל למעשה, ההכנסה הרוויחה על ידי שירותי ליווי, כפי שיופיע במהירות, כפי שיופיע. בגדים אופנתיים יקרים, לא קונים בשוק ההמוני, טרקליני ספא, יושבים עם חברות במסעדות, קונים מכוניות יקרות, תשלום של פעולות פלסטיק - לא תבחין אם כל הכספים הולכים. כמובן, מפסיק מנוסים לנהל כדי לקבל כסף מלקוחות קבועים לשלם את המים שלהם, אבל אלה כישורים חייבים ללמוד. להירגע אדם על מתנות יקרות לא כל.

ו -30 שנה יפסיקו להיות על פי דרישה כמו eSquiten, כאשר מאות רשימות מפתה צעירים לנשום מאחור. ולהישאר ללא עבודה, חינוך, הכנסה יציבה, משפחות. ילדה ב -20 שנה, אשר תלוי לחלוטין לגברים, זה נורמלי. אבל אחרי 30 שנה, זה כבר קשה לך לקדם לקוחות עבור מתנות יקר, אפילו לפני זה קל.

לכן, נסו לא לבזבז את כל הכסף שקיבל ריק ולהשקיע בעצמך - לקבל חינוך, להירגע מקצוע אחר, לארגן חברה נוספת. ובראש ובראשונה, לקנות דירה ברגע שאתה יכול לנצח אותו למתן שירותי ליווי.

ולא לפחד לעשות מערכת יחסים רצינית. אתה לא צריך להסתמך כי האוליגארך ייתן לך תשומת לב רבה יותר מאשר בן לוויה לערב. אבל אם אתה מכיר את הבחור, כי החברה הליווי יעזוב, לא להכחיש את זה מיד. תחשוב על העתיד לעבוד במשך כמה שנים של עושר ולהישאר לבד או ליצור משפחה ולהשאיר בראש הקריירה.

Просмотров: 645 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar