search
menu
person

NEWS AND UDATES


00:47
Cybersecurity: כמדריך Escourt כדי להגן על עצמך ואת המוניטין באינטרנט
עסק אינטימי סילוק ופנאי עברו זמן רב לאינטרנט, כי יש מאוד קל להפיץ מידע, לחפש בנות ולקוחות, להעלות הודעות והתנהגות "משא ומתן עסקי". אם הבחורה החליטה להיות ליסר, אז היא צריכה להפריע לסודיות מראש. מטבע הדברים, המלווה לא נחוץ שמישהו מחברים או קרובי משפחה למדו על עבודתה, אבל יש משהו גרוע יותר - ברשת מלא רמאים וסחיטה, שאוהבים להעמיד פנים על בנות מטופשות. במאמר, שקול כיצד להפעיל פעילויות עבודה באופן אנונימי ככל האפשר, כדי למנוע בעיות בחיים האמיתיים.הכללים העיקריים למתן אנונימיות של Eschot

למעשה, הילדה מתחילה לחיות חיים כפולים. עבור קרובי משפחה וחברים, היא אלינה איבנובה - סטודנטית של אוניברסיטה יוקרתית, חכמה ויופי, והיא הופכת לאלבלה מילר בערבים - ילדה עוסקת בליווי. אז, המשימה העיקרית היא להפוך את זה שני "אישיות" של ילדה אחת בכל דרך מצטלבת, ולכן יש צורך:

  • לעשות חשבונות שונים ברשתות חברתיות ובלא מקרה לא להעלות את אותן תמונות בשני הפרופילים.
  • חוגים מפוצלים של תקשורת. אף אחד מהסביבה של הנושא לא צריך להכיר חברים, חברים וקרובים מהחיים הרגילים ולהיפך. זה יכול להוביל לשיחות יותר, שמועות ואפילו סחיטה.
  • יש שני מספרי טלפון, רצוי אפילו לקנות שני מכשירים שונים לחיים רגילים ולעבודה. אם אתה משתמש שליחים, כל אחד מהם חייב להיות רשום על סימס שונים. נאסר בהחלט לבצע שיחות עבודה או לכתוב הודעות ללקוחות ולצופים מחדר אישי ולהפך, כי זו הדרך הקלה ביותר להנפיק את עצמך. זה צריך גם להיות נבלע כי כרטיס ה- SIM עובד לא צריך להיות רשום עליך, אבל על כל "שמאל" אדם. זה יחסוך את האדם האמיתי שלך במפרש.
  • כמו ליווי יכול להנפיק את עצמך

    דרכים "לשרוף" הרבה. שקול את הרגעים המסוכנים ביותר בעבודה, שבו הבנות עשויות לאפשר דליפה של מידע אישי ונתוני דרכון.

    התכתבות עם מנהלי סקאוט

    כדי להירשם באתר טוב או להיכנס לסוכנות ליווי עורך דין, יהיה צורך לספק נתונים דרכונים וסריקות של מסמכים, ללא זאת, התעסוקה היא בלתי אפשרית. אם אתה שולח ללא מחשבה את המידע האישי שלך לכולם ברציפות, אתה יכול בקלות להיתקל על סחיטה, אשר ידרשו כסף ולאיים לחשוף את "האמת שלמה" על ידידות ומכרות. הם יכולים גם להשתמש סחיטה כמו מנוף בלחץ במצבי קונפליקט או להחזיק בעבודה.

    מה לעשות? ראשית, אתה לא צריך לשלוח סריקה של דרכון לסקאוט הראשון, אתה צריך לוודא כי האמינות של מנהל הלימות לפני תחילת שיתוף פעולה. שנית, נסו לבדוק את המעסיקים לפני התעסוקה או להשתמש בהם של מכרים טובים לאבטח. שלישית, לא להתנגש עם אף אחד. תקשורת עם סוכנויות ומנהלי סקאוט צריך להיות מנומס ביותר טקט. כל מצב לא נעים יכול להוביל לעובדה כי אדם שיש את כל המידע האישי שלך על הידיים שלו יחליט להדביק עם סחיטה.

    התכתבות הלקוח

    כאשר מתקשרים, הילדה יכולה לעתים קרובות להטריד מיותר, נסחף על ידי שיחות על החיים האישיים. מנסה לשבור את שיחת הלקוח, ליווי יכול לגלול ולהתחיל לדבר על עצמו. אם זה היה בפגישה אישית, אז שום דבר נורא, אבל ב השליחים אין צורך לסובב את העובדות על אישית. מאז צילומי מסך של התכתבות יהפוך לנשק בידי הסחיטה. נערות ליווי בקריות

    מה לעשות? לבוא עם עצמך "חיים חדשים" ולנסות לא להוציא עובדות הקשורות למקום העבודה הנוכחית שלך או לימוד, עיר יליד, לא קוראים שמות של חברים וקרובי משפחה. העולם הוא סדוק, ולכן לא צריך לסכן מוניטין - לשמור על שפת השיניים שלך.

    תמונה

    באופן מפתיע, אפילו ירייה אחת יכולה לחשוף את אישיותו של האדם. שימוש במידע צילום שירותי חיפוש ואפילו חיפוש יסודי בתמונה "מ- Google, אתה יכול לגלות הרבה דברים מעניינים על אדם, במיוחד אם" העובדים "תמונות או תמונות עם תמונות מקצועיות לאתרים הונחו בפרופיל אישי.

    מה לעשות? לא לשכפל תמונות בפרופילים אישיים ועבודה ברשתות חברתיות. לא צולם בעבודה, לא להעלות תמונות עם לקוחות ועם טיולים לחשבון הראשי. גם אם זה מקום יפה מאוד רוצה בפראות להתפאר. תמונות על רקע מלונות יקרים ומסעדות יכולות לגרום לשאלות מאנשים מהסביבה הקרובה ביותר, אשר יצטרכו להמציא תשובות אמינות. אתה לא יכול לשלוח את התמונות האישיות שלך ואת עצמי, עשוי מהבית ללקוחות. התמונה היא לא בעיה להבין לא רק את הזמן שבו התמונה נלקחה, אבל אפילו את המקום המדויק. אז אתה יכול לתת את הכתובת האישית שלך.

    רשתות חברתיות ושליחים

    כי אתה צריך לעשות חשבון נפרד עבור העבודה כבר מוזכר. בנוסף, יש צורך להתקרב למילוי הנתונים. אין מידע בפרופיל עבודה צריך לחפוף עם האמיתי, ממש עד העיר המקומית ואת תאריך הלידה. זה אף פעם לא שווה לפתור שאלות עבודה מתוך פרופיל אישי, במיוחד אם לקוח פוטנציאלי כותב או צופף וטען כי אנשי הקשר שלך לתת לו חבר או היכרות - לעשות את ההשקפה שאתה לא מבין על מה אנחנו מדברים. זה עשוי להיות טריק של הרמאים, אשר באמצעות צילומי מסך יתחילו לדרוש כסף ולאיים למזג מידע לקבוצות מיוחדות.

    מה לעשות? באמצעות יישומים שונים שליחים לא לשכוח הגדרות סודיות. תוכניות רבות דורשות בעת רישום מספר הטלפון, הדוא"ל, ולכן, למטרות כאלה, יש צורך בכרטיס SIM נפרד ודוא"ל. כמו כן, יש צורך להפוך את כל הפרופילים סגורים ובהגדרות המשפט כדי לאסור אנשים אקראיים להוסיף לחברים ולכתוב, הכל צריך לקרות עם הסכמתך.

    מי ואיך סחיטה בנות מתחום הליווי?

    כמו שדה הפנאי נחשב רווחי מאוד, eskhodtniks blackmail כל מי לא עצלן מדי. לרוב זה:

  • צופים לא הוגנים ומנהלי סוכנויות.
  • לקוחות ואוהדים אובססיביים.
  • נציגי ציבור שערורייתי, ערוצי מברקים ובידור כמו "שוק עורות" ודגמי הלם.
  • Scammers אשר עוסקים באופן מקצועי בסחיטה.
  • לקוחות נעלבים, נערות יריבות, חולים ואחרים.
  • המטרה של כל האנשים האלה היא אחת - לקבל כסף. במקביל, הם מאוימים למזג מידע בתקשורת, לכתוב לכל חברים וקרובים ברשתות חברתיות, להשמיץ את הנערה, כך שהיא נפלה לתוך הרשימה השחורה של esquitals ואיבדה את עבודתה. כל הבעיה היא כי גם אם הם משלמים פעם אחת, זה לא מבטיח כי הם ימחק את כל התפשרות ופשוט לשמור. סביר להניח סחיטה ימשיך במשך זמן רב או, גרוע יותר, התוקפים ימכרו מידע לאנשים אחרים אשר יתחילו גם תובעני כסף.

    איך להתמודד עם סחיטה?

    כדי למנוע צרות, יש צורך לעמוד בכל החוקים הנ"ל למתן אנונימיות ברשת. כל מניפולציות עם מסמכים אישיים עדיף לעשות את זה בעצמך כי כמה אנשים יכולים לדעת את השם האמיתי שלך יש מידע בעל ערך. מניחים אשרה, קנה מלון, קנה טיסות וכרטיסי טיסה - כל זה תמיד יכול להיעשות בעצמך, ללא הסתמכות על עוזרים, אשר בסופו של דבר עשוי להיות חולה.

    בדיקה על הבחירה של המעסיק, אל תאפשר אנשים חסרי מצפון להשתלט על הנתונים שלך. לשמור על החיים האישיים שלך בסוד. זכור שתשתיקה זו זהב! במקצוע זה, הדבר העיקרי - זהירות. היזהר בעת המתאים, במיוחד עם לקוחות חדשים וצופים. נסה לתקשר באמצעות ביטויים משותפים, לא להנפיק מידע שניתן לסכן. שאלות ספציפיות עדיפות לפתרון בטלפון או בפגישה אישית.

    אם המצב לא נעים אי פעם התעורר, ואז לנסות לפתור את זה בשלווה. אחרת, למחוק את הפרופיל וליצור אחד חדש, מבלי לשכוח לשנות את המספר ולבדוק את כל עקבות. אתה גם צריך לעשות תמונות חדשות לעבודה. כן, כל זה מרמז על הוצאות נוספות, אך אמצעים כאלה יאפשרו להמשיך לפעול ללא נזק משקל למוניטין.

    Просмотров: 104 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar