search
menu
person

NEWS AND UDATES


03:53
צ 'יפס הצרכן שיעזרו ליצור קשר עם האורח

תקשורת עם האורחת הצרכנית מורכבת ממגוון התקפות ונקודות חשובות. המבקר מושך תשומת לב לכל דבר: מנקודת המבט של המשפט שאתה אומר במהלך ברכות. הגישה הפרטית ביותר תוצג לאדם, כך גדלה האפשרות שהערב הזה יהיה הנדיב ביותר. ישנם כמה עובדים של טריקים וטכניקות כי כל משקה צריך לדעת.

לאחסן את השמות

כמובן, אתה יכול להתקשר לאורחים חמוד, יקיר, חתול, וכן הלאה, אבל אז אתה לא תרגיש מיוחד. וכאשר אתה מרגיש את זה חצי החדר הוא כל "ארנבות" שלך "бупсики", כך שהם יכולים להיות נעלב. נסה כל מבקר לתקן בזיכרון. לא בהכרח לשמור את כל המידע הזה בראש. למנוע את המחברת או להרים את ההקלטה בטלפון. אז לכתוב: Valera - בלונדיני גבוה, דנו סרטים על החלל ולברדור. כאשר האורח מגיע להקים בפעם הבאה, יהיה לך קל יותר לזהות ולהבין מה השיחה איתו.

כמו כן, אדם יהיה נחמד כי לא רק לא לשכוח את שמו, אלא גם מזכיר את מה שאתה מתקשר. גישה זו בהחלט מעריך.

חנות תיבת דו-שיח

זה קורה לעתים קרובות כי התקשורת עם האורח מופרעת ברגע בלתי הולם. או שהגיע הזמן לעזוב, או שאתה צריך לרוץ בדחיפות בעבודה. במקרה זה, זה יהיה נחמד לזכור מה התקשורת שלך נעצר, כך הפגישה הבאה לא להתחיל.

האיש הזה לגישה גבר ואז יהיו לך יותר סיכויים כי המבקר הזה יהיה קבוע. אם אתה לא רוצה לנצח את הראש עם מידע, להשתמש באותו מחברת או יישום על הטלפון החכם שלך. אז לכתוב על שמו של השם כי בישיבה הבאה שאתה צריך לשאול: אם הסכם הצליח או כפי הניתוח בברך של חולה של שכן. שירותי ליווי

פרטים נוספים

אם אדם אומר סיפור, תמיד לשאול שאלות בנושא, לגלות את הפרטים. להעמיד פנים שהוא מאוד מעניין ואני רוצה ללמוד יותר. כשמדובר בחגים או לסיור זר, אתה יכול לבקש להציג תמונות. לדון בסרט, אז לבקש ממך להשיק קישור כדי להוריד אז אתה יכול אפילו ליהנות זה יצירת מופת זו. אם אנחנו מדברים על מוסיקה, תן לאורחים לשתף מסלול או אלבום.

במילה - להראות עניין בכל רחבי, גם אם אתה לא ממש מעניין מאוד. תאמין לי, זה יהיה נחמד, ואתה תעריך את המאמצים שלך.

תמיד לשים לב סימנים או אורחים משפחתיים

אם ראית את הלקוח שלך או היכרות קבועה הלך למועדון, אז אתה צריך לשים לב אליו. בואי, תגיד שלום, הקפד לגעת (להגיע או לשבח על הכתף), אתה יכול אפילו לעשות מחמאה. תיקון מכמה משפטים ואתה יכול להמשיך לעבוד אם כבר התקשרת עם מבקר אחר.

סיכוי גדול כי היכרות ייתן לך סימן של תשומת לב בצורה של כמה מיטות. תוכלו גם לדעת איזה שולחן ללכת אחרי גימור עם האורח הקודם.

הפרטים חשובים מאוד

עדיין לא היית עייף בלתי נשכח ורשום? אז הנה עוד שבב. גברים באמת מעודדים אם הילדה זוכרת איזה אלכוהול אוהב לשתות ומה היא לבושה. הם עושים רושם בל יימחה עליהם. עבור הנציג, הרצפה היא סימן כי הילדה המעוניינת בתוכנית המלאה.

כאשר אתה פוגש, יש לך משהו בסגנון: "ואיפה החולצה הכחולה היפה שלך, זה ניגש לעיניים!"הו" היום שוב ויסקי או הפעם משהו אחר?-. זו גישה אורח יהיה מאושר מאוד וישמח לתקשר איתך, ואתה לא תדאג למשקאות.

לעולם לא להיעלב

זה קורה שאתה מתקרב לגבר, מציע לך לשבת איתו ולשתות, ומסרב. אל תנסה לעשות פרצוף אומלל, אקספרס תוקפנות ופוגע. מחר יגיע למועדון כבר במצב רוח אחר, ואתה תתגעגע אליך בגלל Capsov שלך. מעולם לא נעלב ולא לקבל הכל קרוב ללב. אולי, כי פעם המתין המבקר לנערה אחרת, הוא לא הוגדר לתקשורת או משהו קרה.

תמיד לחייך, להיות ידידותי, עליז ופתוח. גישה זו תביא לך הרבה יותר כסף לצריכה מאשר בלון והעיקרון. הצריכה חייבת להיות מרוצה מכל אורח, כי זה התפקיד שלו, אז הוא לא צריך להראות את הגחמות שלו.

תן לאורח משהו

לדוגמה, ממתקים, פרח נייר או ביסקוויט עם תחזית כיף בפנים. כאשר אדם מקבל מתנה מאישה, הוא הופך מיד פתוח יותר לתקשורת והוא גם מרגיש מחויב. בתמורה, אתה יכול להזמין קוקטייל. כמובן, יש צורך לעשות את זה בנוח ובדרך דיסקרטית, כדי לא להיראות טיפש. לדוגמה, אנו לוקחים אותו עם מחמאה או ביטוי של אהדה אישית.

זה מזהה נציג חזק של הרצפה כי לא קשה. צרכנים מנוסים הוא קל מאוד. העיקר הוא אמון חיובי מקרין וב עצמם, בנוסף בעל כוונות טובות. כל הטכניקות האלה יעזרו לך להרוויח הרבה יותר כסף לצריכה.

Просмотров: 727 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar