search
menu
person

NEWS AND UDATES


14:48
איך לחזק את הרגשות בחור קונדום?

כמו לנקות את השיניים, כניסתה של קונדומים הוא אחד ממספר הדברים האלה כי הם זקוקים כמעט, אם כי גברים רבים לא נותנים הרבה שמחה.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הרמה יעשה חברה מצוינת.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

אם לא את הסיכון של Stis והריון, הם היו מסרבים אותם כאן. ועל פי הסטטיסטיקה של מדינות רבות, גברים כבר נטשו את הקונדומים, בהתייחסו לתירוצים לא שלמים על גודל, אלרגיות לטקס מביך.

התוכן של המאמר

1 6 שיטות לחזק את הרגשות בקונדום

בגלל הרבה נשים מודרניות להשתמש אמצעי מניעה, קונדומים עברו במהירות לתוכנית השנייה. ואם החיים הצעירים רק השתפרו, אז הגברות צריכות להיות מעונות כמעט. בואו ננסה להבטיח את הבחור שוב לשים קונדום וללמוד להתנגד אפילו התירוצים החזקים ביותר כמו רגישות נמוכה.

6 שיטות לחזק את הרגשות בקונדום

עוד חומר סיכה

קונדומים הם באמת רגשות dulping ואפילו בנות להתחיל להיראות שהם קיימים יחסי מין לא עם אדם אמיתי, אבל עם צעצוע מין. למרבה המזל, יש פתרון נורמלי לבעיה זו: כדי לשמן בשפע את הקונדום ואת הנרתיק לפני החדירה.קונדומים מרקם - לא השיטה היחידה לעשות סקס טוב יותר, יש גם מספר עצום של אפשרויות שבהן חומרי סיכה שונים משמשים או עובי. קונדומים Ultrathin הם למעשה לא הרגישו כי הרבה בחורים אוהבים.בסופו של דבר, שיטה נוספת משתנה מין - ניסיון אפשרויות בטעם.

בחר תנוחות טובות

לנצל את בחירת תנוחות עם מקדם החיכוך הגבוה ביותר, כגון סגנון Doggi, בצד או עם רגליים דחוסים היטב. הם, כמו מחקרים להראות, במיוחד לעורר גברים ולספק הנאה חזקה.

השתמש במרקם עם המרקם

ממציאי קונדומים היו הסתדר ברצינות, כך לאטקס נמסר לחלוטין שותפים ליהנות והגן מפני הריון לא מתוכנן ומחלות. מרקמים מצולעים ומדודדים על קונדומים יכולים ברצינות להשתנות את הקרבה של הצמד, אשר לטקס מפריע מהר יותר מאשר זה עוזר.

עם כל זה, החדשנות של הקונדומים לא הושלמה, נכון כרגע נמכרו באופן אינטנסיבי החוצה רזה, התחממות, עם עקצוץ, ואפילו קונדומים זוהרים ב MGL. תוכלו למצוא את האפשרות שלך.

יתר על כן, קונדומים מרקמים כמו הגברות, כפי שהם יכולים לשפשף בצורה מושלמת על קיר הנרתיק שלה, מובילים אותו לאורגזמה!

ללבוש קונדום במהלך משחק מקדים

שמור קונדום על השולחן ללבוש אותו מראש.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להקצות מעמד ויאוסף חברה נפלאה.

Sexologists מומלץ לעתים קרובות לכלול אותו הקדמה, כך שלקונד היה מורגש על ידי חלק של המין, ולא מכשול שאליו אתה צריך להסיח את הזמן ואת קיים הזמן. בתור פרס, תוכל לחוות את הפה כדי לגלגל מסטיק בחבר, אבל להיזהר עם השיניים שלך!

השתמש קונדומים דקים עבור רגשות overpriced

כן כן, על קונדומים יש חומר סיכה קטן, אבל זה עדיין לא מספיק. לא חומר סיכה רע להפחית את החיכוך ולחזק רגשות פיזיים.תוכלו לחוות שומן סיליקון, כי זה מתייבש יותר עבה יותר מאשר חומר סיכה על בסיס אקווה. (להתרחק משומנים המכילים שמן, זה יכול להוביל להשמדת לטקס).

השפעה ארומטית

קונדומים עם טעם וריח נועדו למי שרוצה לעשות סקס אוראלי יותר מהנה. והכי חשוב, ודא שאין לך אלרגיות עבור החומרים, אחרת הלילה יהיה מפונק.

אפשרויות להשתנות חיים סקסי עם קונדומים לא כל כך ולא הרבה. זה נשאר רק כדי לבחור את האפשרות המושלמת ולא לסרב לעצמך בהנאה ואהבה!

Просмотров: 3502 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar