search
menu
person

NEWS AND UDATES


19:36
אהבה צרפתית - חיבה שנתנתה לנו קרואסונים

אה, זו תחושה בהירה יפה שאתה משתוקק לחוות כמעט כולנו. רק עכשיו זה לא משנה מה אהבה מה שהיינו חושבים. לדוגמה, אהבה צרפתית נראה לגלם רק בחדר השינה שלה. למה? יש לנו תשובה!

להגיש בעצמך עובדה אחת, ולכן תחילה צריכה להתמיד, ומאוחר יותר, היא נעשתה להתחיל לקחת את האחד האמיתי, כמו הרבה מאיתנו לבד, מגע מיני (במקום לבסוף המזוין היה פרלוד לו).להשמיד באופן מושלם בצרפתית הוא לא כל כך קל כי זה תרגול מיני הוא תלוי האפשרויות של שותף ביצוע זה. לכוון את תשומת הלב כי בדרך כלל צורכת את הטכניקות הבאות עבור מין אוראלי: לפני שהוא צריך להיות המשך עם ליטוף אוראלי, בסופו של דבר, יש צורך להתכונן למשחק אהבה.

מה זה אומר לאהוב בצרפתית? 2 סוגים של אהבה צרפתית 3 כיצד להגן על עצמך במהלך אהבה בצרפתית כיצד להתמודד עם איך לעבוד, אהבה צרפתית?

מה המשמעות של אהבה בצרפתית?אני

סקס אוראלי מתואר על קרמיקה יוונית עתיקה, תועד גם תרבויות מבוגרות אחרות.

בקיצור, הוא לא הומצא על ידי הצרפתים, אבל הוא נקרא "צרפתית". כל הודות לגברים הצרפתים, שעבורם אין טאבו במיטה. הם חושבים לא רק על ההנאה שלהם, טוב, אוהב להעביר אותו לשותף שלהם, כאילו ליטוף אוראלי, לשים את זה בעדינות, הם עבור אלמנט שלהם לא קורות, כמו רבים באים לידי ביטוי, לפחות כמה מגע מין.

עם הזמן, את mille על hahals חושני מצרפת, באופן כללי, מתפשט ברחבי העולם, אוראלי, איך להתבטא, תרגול מיני יש שם כמו "אהבה צרפתית".

סוגי אהבה צרפתית

אהבה בצרפתית היא אמנות של מכשירי אוראלי. בעיקר להבחין בין שתי אהבה צרפתית חמה:

מציצה או מציצה: הצהרת פוליט זכר כל כך לחברי פה, שפה ושפה. Cunnilingus: גירוי של גברי הנשים - קליטוריס לסקי, הנרתיק, שפתיים גלייס עם פה ושפה.

גם להקצות טכנית אחרת, איך כולם נמס, מין אוראלי:

Anilingus: למרות Onus הוא לא חלק איברי המין, זה יכול גם להיות מגורה על ידי הפה או השפה.

אהבה צרפתית, יחד עם מגע מיני בנרתיק, הוא אחד המינים האהובים ביותר של סקס. זה בדרך כלל מלווה רגשות ארוטיים חזקים, כמו גירוי ממוקד מתרחשת, כמו אנשים נהגו להביע אזורי ארוגני. ופלפלציה ו cunnilingus לא רק להגדיל את ההתרגשות, ופשוט יכול להביא לשיא.

הנוהג המיני של יחסי מין אוראלי, בסופו של דבר, כדי להתבצע במהלך המשחק, כדי, באופן כללי, לגרום להקמת גברים צעירים ולהגדיל את ההקצאה של הפרשת בגברות.אגב, אהבה בצרפתית לא יכולה להוביל להריון, ולא, איך אנחנו תמיד אדבר, אברי המין של גברים והגברות לא כל כך אומר במגע. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקרה של שפיכה בפה, הזרע הוא גם בלע או יורק. במילים אחרות, היא לא אוהבת בנרתיק, אבל יכולה להישאר בערוצי חבר.

כיצד להגן על עצמך במהלך אהבה בצרפתית 3

בחירה זו מכילה, כפי שאנו מתייחסים לך לדבר, מיקרואורגניזמים פתוגניים שיכולים להוביל להעברת המחלה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לכן זה לא צריך להיות מטופל בקלות כמו כולם מבינים, מין אוראלי לא מוגן מאוד עקרונית, לשים את זה בעדינות, להשתמש באמצעי מניעה, בפרט, ולא את השינוי של השותפים הוא לעתים קרובות מאוד.

100% הגנה מפני המחלה מובטחת רק עם נטישה מוחלטת של פעילות מינית, אבל, כמובן, מעטים מוכנים לקחת צעד כזה.

התקשות סובייטיות ומידע פגום הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו שערורייתי, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. אבל לדברים המעטים יש מידע כי שירות הליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

אבל יש לזכור כי מספר מוגבל, כפי שאנו יכולים תמיד לדבר, שותפים מיניים יכולים להיות משמעותית, כדי להפחית את הסיכון! זה בטוח יותר להימנע ממיין אוראלי לכאורה, כפי שהוקם, שותפות קבועה, גם להשתמש באמצעי הגנה.

כמו בסופו של דבר, להגן על עצמך מפני STD במהלך מציצה, ברור להשתמש קונדום. אבל כאן זה אולי נראה כמו: איך להגן על עצמך כאשר אתה מספק את הגברת? זה יעזור מה שנקרא מה שנקרא, כפי שישבנו בזמן, מפית לטקס - חתיכת מרובע צר של החומר כי הוא על גבי איברי המין. זה יוצר סוג משלו, כמו רבים חושבים, סרט מגן בין הפה של גבר לבין הנרתיק גבירותיי.

במקום זאת, כפי שכולם יודעים, שותפים מיניים לא רוצים להשתמש בשיטות מחסום בעת ביצוע אהבה בצרפתית, אז אתה צריך להגיד זאת כדי לשקול את הנקודות הבאות:

עדיף להימנע כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, סקס אוראלי, ולא בפה, על השפתיים או על איברי המין יש פציעות ופצעים. למנוע זרע או מדגיש הנרתיק בפה. לא לעשות cunnilingus במהלך הווסת. לא לנשוך חבר במהלך מציצה. חפש היגיינה אינטימית והיגיינה הפה.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה נשאר כדי לדבר על ידי האפשרות היחידה כדי לקבל הלבשה מינית, למשל, כאשר חודר סקס הוא לא ריאלי או לא רצוי (מסיבות דתיות, מצב בריאותי עקב הווסת או הריון).אין זה סוד שבמהלך אנו מביעים, לפחות קצת מגע מיני (אהבה צרפתית אינה יוצאת דופן!) אתה יכול לקבל נגוע במספר מחלות מין. יש לציין כי עבור חלק מהם, הם לא צריכים קשר עם הזרע, מספיק מים שהוקצו על ידי חבר או הנרתיק במהלך משחק מקדים.התוכן של הכותרת עולה על הדעת כאשר אתה חושב על "אהבה צרפתית"? מקרים רומנטיים מלאים רגשות ותשוקה? למעשה אהבה בצרפתית כלומר לומר פירושו לעשות איך כולם יודעים סקס אוראלי. כולם יודעים שזה תרגול מיני שבו גבר או גברת מעורר את פיו של שותף איברי המין.זה לזה, צורה זו של יחסי מין היתה במשך זמן רב לפני הופעתו של אדם מודרני.

איך לעשות איך כולם אומללים, אהבה צרפתית?4

ליקוק: השפה היא רטובה מאוד, עדינה באיכות גבוהה. עם זה, אתה יכול, בסופו של דבר, רוטט או ללקק מלמטה, איברי המין של האדם האהוב. מוצץ: ראש ראש וגדל מאוד תגובה שפתיים אור לגימה. לחץ: ניתן ללחוץ על שפת גניטלית, שפתיים או שיניים. זה בדרך כלל מעורר בצורה מושלמת. Ukating: זהירות! שיניים, בסופו של דבר, יכול לתת תענוג גדול, אבל גם, כפי שכולם יודעים, כאב חמור.

שותפים צריכים לטפל בטוהר של איברי המין שלהם. אחת האפשרויות היא לקחת מקלחת שיתופית, באופן כללי, לכוונן באופן מתאים לא לדאוג ריחות לא נעימים. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי האיש גם צריך לנער את הפנים, על זיפים אחרים, יכול לגרום לכאב או לגרום לגירוי על הגברות, כפי שכולם יודעים את איברי המין.

אהבה בצרפתית עם הגברת מתחילה עם נשיקות עדינות וללטף איברי המין הראשונים עם השפתיים, ומאוחר יותר. מתון בתהליך אתה יכול לחבר את האצבעות ולהיכנס אחד או שניים בנרתיק, ממשיך עם כל ליקוק זה. קצב לא צריך להיות מהיר מאוד, ולא מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, unhurried. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

זה נחוץ למדי כדי להגדיל אותו וככל קצה מתקרב לסוף, בסופו של דבר, כדי לשמור על רמה אחת. כולם יודעים שזה רגע עיקרי מאוד! שינוי זעיר של מהירות יכול לדפוק לאורגזמה.

בנוסף, אתה צריך סוף סוף להסתכל על התגובה של השותף על התנועה של הפה והשפה ב הפתווה שלה בתיאום איתם כדי להתאים את מעשיו. באופן טבעי, לא אבקש סוף סוף אם זה יהיה למהר מה קורה שם.

בוא על אהבה צרפתית עם איך אנחנו מדברים איתך, muzhchina, אתה צריך לפעול בקפידה ממה שאתה רוצה שהוא יקבל תענוג.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, קונים - צעירים מצליחים, אשר מתכוונים להסתכל על הפגישה, הליכה ישירות עם אישה מרהיבה. זה הרווחים של זה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה חבר עשוי פלדה, בתוכו יותר מארבעת אלפים קצות עצב, אשר עשוי גם לחוות עומס קשה. במילים אחרות, מאוד פעיל מאוד נלהב סוף סוף, מציצה יהיה rustier, כמו הרבה מאיתנו רגילים לקרוא, לא נעים, אלא יספק את הנאה בלתי נשכחת.

בזהירות לקחת את הגוף המיני ביד ולהתחיל ליקוק ראש. שוכב את תא המטען, ומאוחר יותר לשים חבר בפה. ראוי לציין שיש לנו שפתיים להתנפח ולמטה את החבר באמצעות מספר בלתי מוגבל של רוק עם כל זה. הכל כבר מזמן ידוע לעובדה כי עם לפחות כמה פעילויות מיניות אחרות: פשוט לעשות מה שאתה אוהב אותו. לראות את התגובה של בן זוג ולשאול שאלות כמו, בסופו של דבר, לעשות מציצה אפילו טוב יותר.

אגב, שותפים יכולים להתקרב אחד לשני איברי המין בתנוחה 69. ראוי לציין כי זה לא המיקום הטוב ביותר עבור סקס אוראלי, כי אתה צריך ללטף את השני ואת הכיף מאוד. לעשות את זה לגמרי די קשה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לא הרבה מי יודע מה יעזר זוגות גם לפתור קשיים בחיי מין.

קשה למצוא אדם שבמעמקי הנפש אינו חולם על מעשה של אהבה צרפתית נלהבת, אמיתית. הגדרות דומות כמעט בכל, היא אפשרה להיראות יוצאת דופן ולא מובנת, אם כי הם מרמזים בדיוק איך האירועים הם לא כל כך הרבה מאיתנו רגילים לקרוא, דברים מושחתים. ליטוף אוראלי - למעשה, כמו שאתנו לבדו אומר, חלק בלתי נפרד של חיי המין. ואולי אפילו לא צריך לגנוב כי מספר גדל והולך של אנשים להפסיק לשקול אותם עם stearsions ומתחיל לתרגל באופן אינטנסיבי, מצטער רק כי הם לא עושים את זה קודם. יכול להיות משהו יותר אינטימי, וולגרי ומרושע במיטה מאשר כמה לחשוב, אהבה צרפתית חושנית? רק רק לנסות לנסות בפרקטיקות אלה!

Просмотров: 244 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar