search
menu
person

NEWS AND UDATES


עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף טיפולית הדומה לעיסוי כזה ולעיסוי שוודי. ההתמקדות היא בזרימת האנרגיה בין בני הזוג והפחתת מתח, במקום שימוש בנקודות לחץ לשחרור מתח בשרירים.

עיסוי טנטרי הוא עיסוי טבעי, פופולארי ביותר ובחד החנית של טיפולי בריאות הוליסטיים.

המילה טנטרה נובעת מאותו שורש של 'נול', המרמזת על אריגה יחד של גדילים בבד. התרגולים החדשניים של יוגה טנטרית עושים שימוש בכלים תומכים כגון שיטות הרפיה כמו מדיטציה, תנוחות יוגה תרגילי חיזוק כוח. שיטות תרגול אלו מעודדות היבטים של החושניות והאנרגיה המינית של הגוף או כוח היצירה הנקראים קונדליני שאקטי ומעודדות אנשים לחקור מצב זה בחייהם תוך התמקדות השתתפות נלהבת בהשגת מודעות או הארה.

נלמד גם סוג מסוים של טיפול בעיסוי טנטרי שעובד היטב עבור אי נוחות גופנית כללית כמו גם פעילויות מספקות מיניות. מטפל מומחה יכול לספק משמעות גירוי ליצירת עוררות עם תנועות מגע ארוטיו ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: indyn034be | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

מאמר זה מתאר את עסקי הסטריפינג כפי שהוא מטופל בחלק מתחומי השיפוט בארה"ב. נערות ליווי באילת

חוק חשיפת הציבור שירותי ליווי בתל אביב

המושג הראשון שצריך לכסות הוא חוק החשיפה לציבור, שבעיקר נותר ללא נגיעה מצד המחוקקים. זה קובע כי "כל אדם המבצע או עוסק בפעולה כלשהי של עירום ציבורי או המסייע למצגות כאמור בידיעה שהמקום מסביב לאדם פתוח בפני החברה או פוקד על ידי החברה מסיבות אלה, יאשם בעבירה. " המשטרה תרדוף אחר נמענים - אנשים שמשלמים עבור בידור אירוטי - אבל לא מבצעים. תשלום עבור בידור שכזה הוא פשע ללא קורבנות ולא יביא לפעולה משטרתית כל עוד לא קורות לאחר מכן עבירות נוספות כגון נה ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: indyn034be | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)